Prisen er inklusiv forbrug af el, vand og varme.
Slutrengøring kan tilkøbes for
DKK 1.000,-
Lejeperiodens købsbetingelser:
Leje af sommerhus er generelt uge baseret, hvor ankomst er
fra Lørdag kl. 14.00 og afrejse er lørdag kl. 10.00, hvis andet ikke er aftalt.
Depositum/reservering: En reservering af sommerhuset, kan udføres dels ved at indbetale et depositum (Depositum/spærre- og reservations gebyr) på kr. 1.000,- eller ved indbetaling af grundprisen for lejeperioden. Har du allerede indbetalt et Spærre- og reservations gebyr refunderes el. fratrækkes beløbet ved opgørelse af det samlede lejebeløb. (I angivet ugeleje pris er inkluderet depositum og forbrug). Sidste øjebliks indbetalinger, der ikke kan bekræftes med en reservation vil blive refunderet.
Bekræftelse: Når en indbetaling er registreret og den ønskede ferie periode ikke konflikter med øvrige reservationer, modtager du endnu en e-mail bekræftelse på reservation af sommerhuset. Hvis to lejere samtidigt har reserveret huset for samme periode, må den ene lejer vilkårligt acceptere at få tilbageført hele indbetalingen.
Betaling: afregning af lejeperioden udføres den 1. i samme måneden, hvor sommerhuset lejes i eksempelvis en uge eller i en aftalt periode. Lejen skal dog være betalt senest 21 dage før lejeperioden, uanset tidsfristen for indflytningsdatoen, hvis der ikke er aftalt andet.
Fortrydelse: Har du reserveret sommerhuset kan du fortryde aftalen og få refunderet hele lejen, incl. depositum (spærre- og reservations gebyr) i op til 30 dage før lejeperioden/indflytningsdagen. Depositum/spærre- og reservations gebyr udgør kr. 1.000,-.
Forbrug: Lejeprisen er indeholdt af en uges gennemsnitsforbrug på el og vand på kr. 400,-. Kun ekstraordinært højt ekstraforbrug afregnes med separat regning med el for kr. 4,50 pr. KWH og vand med kr. 50,00 pr. m3, hvor opkrævningen fremsendes på e-mail eller med almindelig post.
Rengøring og oprydning. Lejer skal udføre slut-rengøring på udflytningsdagen og efterlade møbler, inventar og redskaber i samme stand og placering, som ved ankomsten til sommerhuset. Hvis lejer ønsker at betale for slutrengøring, er det muligt mod betaling af kr. 1000,-, der skal være meddelt på e-mail og afregnet inden udflytningsdagen. Uanfægtet er lejer pligtig til at have udført almindelig- oprydning og rengøring. Har lejer ikke bestilt slutrengøring skal rengøringen være udført tilfredsstillende i hele sommerhuset, inkl. stue, soverum og køkken og på toilet, samt af grill ellers vil lejer få fratrukket sit depositum.
Uheld og beskadigelse. Der kan opkræves en erstatning svarende til den værdi for den beskadigede del på hus, inventar og redskaber.
Det er vigtigt at uheld og beskadigelser af hus, inventar og redskaber rapporteres ved konstatering til udlejer (e-mail: hb.privat@mail.dk eller sms).
Force majeure
Opstår der alvorlige fejl på huset, der bevirker at sommerhuset ikke kan benyttes, skal lejer acceptere at få sine indbetalte Spærre- og reservations gebyr- eller hele grundprisen for lejeperioden refunderet. Ved øvrige uforudsete situationer, hvor udlejning ikke er mulig refunderes lejers indbetalinger og en erstatning på kr. 500,-.
Der tages forbehold for fejl i de angivne oplysninger, herunder i priser, valutaomregninger og angivelse af hvornår ferieboligen kan lejes.Lejeperiodens købsbetingelser:
Leje af sommerhus er generelt uge baseret, hvor ankomst er fra Lørdag kl. 14.00 og afrejse er lørdag kl. 10.00, hvis andet ikke er aftalt.
Depositum/reservering: En reservering af sommerhuset, kan udføres dels ved at indbetale et depositum (Depositum/spærre- og reservations gebyr) på kr. 1.000,- eller ved indbetaling af grundprisen for lejeperioden. Har du allerede indbetalt et Spærre- og reservations gebyr refunderes el. fratrækkes beløbet ved opgørelse af det samlede lejebeløb. (I angivet ugeleje pris er inkluderet depositum og forbrug). Sidste øjebliks indbetalinger, der ikke kan bekræftes med en reservation vil blive refunderet.
Bekræftelse: Når en indbetaling er registreret og den ønskede ferie periode ikke konflikter med øvrige reservationer, modtager du endnu en e-mail bekræftelse på reservation af sommerhuset. Hvis to lejere samtidigt har reserveret huset for samme periode, må den ene lejer vilkårligt acceptere at få tilbageført hele indbetalingen.
Betaling: afregning af lejeperioden udføres den 1. i samme måneden, hvor sommerhuset lejes i eksempelvis en uge eller i en aftalt periode. Lejen skal dog være betalt senest 21 dage før lejeperioden, uanset tidsfristen for indflytningsdatoen, hvis der ikke er aftalt andet.
Fortrydelse: Har du reserveret sommerhuset kan du fortryde aftalen og få refunderet hele lejen, incl. depositum (spærre- og reservations gebyr) i op til 30 dage før lejeperioden/indflytningsdagen. Depositum/spærre- og reservations gebyr udgør kr. 1.000,-.
Forbrug: Lejeprisen er indeholdt af en uges gennemsnitsforbrug på el og vand på kr. 400,-. Kun ekstraordinært højt ekstraforbrug afregnes med separat regning med el for kr. 4,50 pr. KWH og vand med kr. 50,00 pr. m3, hvor opkrævningen fremsendes på e-mail eller med almindelig post.
Rengøring og oprydning. Lejer skal udføre slut-rengøring på udflytningsdagen og efterlade møbler, inventar og redskaber i samme stand og placering, som ved ankomsten til sommerhuset. Hvis lejer ønsker at betale for slutrengøring, er det muligt mod betaling af kr. 1000,-, der skal være meddelt på e-mail og afregnet inden udflytningsdagen. Uanfægtet er lejer pligtig til at have udført almindelig- oprydning og rengøring. Har lejer ikke bestilt slutrengøring skal rengøringen være udført tilfredsstillende i hele sommerhuset, inkl. stue, soverum og køkken og på toilet, samt af grill ellers vil lejer få fratrukket sit depositum.
Uheld og beskadigelse. Der kan opkræves en erstatning svarende til den værdi for den beskadigede del på hus, inventar og redskaber.
Det er vigtigt at uheld og beskadigelser af hus, inventar og redskaber rapporteres ved konstatering til udlejer (e-mail: hb.privat@mail.dk eller sms).
Force majeure
Opstår der alvorlige fejl på huset, der bevirker at sommerhuset ikke kan benyttes, skal lejer acceptere at få sine indbetalte Spærre- og reservations gebyr- eller hele grundprisen for lejeperioden refunderet. Ved øvrige uforudsete situationer, hvor udlejning ikke er mulig refunderes lejers indbetalinger og en erstatning på kr. 500,-.
<small>Der tages forbehold for fejl i de angivne oplysninger, herunder i priser, valutaomregninger og angivelse af hvornår ferieboligen kan lejes.</small>